این گفته ، از آنجا که ما در تلاش برای دسترسی به کودکان خردسال به یک آموزش موسیقی با کیفیت هستیم ، باید توجه داشته باشیم که معلمان کلاس اغلب در هنگام وظیفه ادغام موسیقی در آموزش روزانه خود دچار ناراحتی می شوند و به همین دلیل باید ارائه شود. پشتیبانی برای انجام کار همانطور که نتایج این مقاله نشان داد "معلم موسیقی" بود که روشهای مستقیمی راجع به چگونگی ادغام موسیقی در برنامه درسی کلی پیشنهاد کرد. بنابراین ، علاوه بر آموزش موسیقی ، ممکن است برای معلم موسیقی مفید باشد که بطور مستقیم با داربست معلم کلاس کار کند و نشان دهد که چگونه مهارت ها و تکنیک های مورد استفاده در آموزش موسیقی با برنامه درسی گسترده تر ارتباط دارد. بنابراین معلم موسیقی می تواند به عنوان یک مربی مشغول به کار باشد و منابع لازم برای استفاده از موسیقی را به عنوان ابزاری برای ارتباط دادن حوزه های دانشگاهی با برنامه درسی به معلم کلاس ارائه دهد.
این مطالعه کیفی نتایج تحقیقات قبلی را که نشان دهنده اعتقاد معلمان در مورد موسیقی و ارتباط آن با موفقیت کلی مدرسه است ، تأیید کرد. هم متخصص موسیقی و هم معلمین کلاس درس ، موسیقی را اثرگذار بر رفتار ، پیشرفت تحصیلی و همچنین عملکرد اجتماعی - اجتماعی کودکان می دانند ، در حقیقت زمینه های مثبتی برای یادگیری به فرزندان می دهد. خلاصه اینکه ، همچنانکه منتظریم تحقیقات دیگری انجام شود که به ما این امکان را می دهد تا پیوندهای علت و معلولی بین موسیقی و رشد شناختی ، پیشرفت تحصیلی ، رفتار و عملکرد اجتماعی - احساسی را مورد بررسی قرار دهیم ، چگونگی مشاهده معلمان نقش موسیقی در رابطه با یادگیری زودهنگام نباید نادیده گرفته شود به محض پاسخ به سؤالات بزرگتر ، نتایج تحقیق به تمرین در کلاس ترجمه می شود و در صورت تأثیرگذاری بر نتایج آموزشی ، باید نگرش و عقاید معلمان مورد بررسی قرار گیرد.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین جستجو ها